musicbyamanda

Alla inlägg den 12 juni 2010

Av amanda - 12 juni 2010 17:10

rubriken talar väl för sig själv?

frågestunden går till så här:

kommentera en fråga som du vill fråga mig , det kan handla om t.ex musik,mig själv och annat. så kommer jag svara på frågerna på ett inlägg någon gång nästa vecka (tror det blir den 20 juni) så passa på och ställ frågor så det rycker!

önskelåtar/artister går till så här:

du kan önska en låt som jag ska lägga ut på bloggen eller så önskar du en artist som jag skriver lite om. eller varför inte båda?   


kom igen nu!   

Av amanda - 12 juni 2010 17:00

jag är ett stort fan av KISS & jag titta in på deras hemsida & jag hitta lite saker som jag vill ha!

               

ska snart göra om mitt rum & det ska gå i svart,vitt och rött så lite häftiga kiss prylar skulle inte vara dumt! 
jag får nog be pappa klicka hem lite prylar till mig     

Av amanda - 12 juni 2010 14:35

har ingen header för tillfället jag hittar ingen bra.

SÅ SNÄLLAAAAAA HJÄLP MIG, NGN SOM KAN GÖRA EN SNYGG HEADER TILL MIG ?!   

Av amanda - 12 juni 2010 14:19

Neverstore är ett svenskt rock/punk/popband som bildades i Skövde år 2000. De släppte sitt första album, Sevenhundred Sundays, med tillhörande singeln "So Much Of Not Enough", 24 januari 2007. Nästa singel blev "Stay Forever" och videon till den är inspelad i Barcelona. Även "Racer" och "L.Y.D." har blivit singlar och till den senare har en video spelats in. Den är inspelad uppe på ett hustak, i Stockholm.

Neverstore har flera gånger varit förband åt Backyard Babies och i maj 2007 öppnade de för Good Charlotte på det bandets spelningar i Sverige. Under året spelade de runt om i landet bland annat på KBi Malmö, Arenan i Stockholm och på festivalerna Peace & love i Borlänge, Augustibuller,Hultfredsfestivalen,Pier Pressure, NRJ in the park och Fairfest i Vänersborg. 1 november 2007 vann Neverstore ett MTV Europe Music Awards-pris för "Bästa Svenska Artist". Detta gjorde de också 2008.

Bandets andra album,Heroes wanted , släpptes 27 februari 2008. Hela albumet fanns under en period att höra på bandets Myspacesida. Under 2008 var Neverstore på turné i Japan som förband för det Kanadensiska Punkbandet Sum 41. Denna turné gjorde att bandet skaffade sig en publik även i Japan.

27 januari 2010 släpptes det tredje albumet, Age of Hysteria. Albumet innehåller bland annat låten Summer som spelades in i Los Angeles och produceras av Deryck Whibley, sångare och gitarrist i Sum 41.


HÄR ÄR EN AV DERAS LÅTAR SOM ÄR EN AV MINA FAVORITER!


CLASS OF 2000

hoppas ni gillar dom!   

Av amanda - 12 juni 2010 14:00

dagens låt hittar ni här

dagens sönder knarkade låt hittar ni här
dagens känslo låt hittar ni här

dagens låt som väcker minnen hittar ni här här 

  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


amanda wigholm, det är jag ;)
i bloggen skriver jag om min vardag bla musik & handboll men även annat!
mitt stora intresse är handboll,fota & framför allt musiken!
checka gärna min blogg flera gånger lr varför inte följa den? ;>
kommenterar du så komm

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards