musicbyamanda

Alla inlägg under juli 2010

Av amanda - 31 juli 2010 12:16

idag ska jag på bröllop , fy fan vad roligt det ska bli :D

kommer inte lägga in ngt mer inlägg idag för har verkligen fullt upp!

men kanske kanske att det kommer ngt!

bjuder på en liten smile-bild på mig också (a)

  

peace A

Av amanda - 30 juli 2010 19:18

  

peace A

Av amanda - 30 juli 2010 19:15

  

en ny plattång från GA.MA och vollympulver , sen köpte jag lite annat t.ex ett par ballerinaskor från indiska.


peace A

Av amanda - 30 juli 2010 18:16

hej, har inte haft just den där orken att blogga , men det ska vi ändra på!

det är typ full rulle här nu innan bröllopet som är imorgon, så spännande.

jag måste bara säga att idag när mamma och jag var på stan så träffade vi mina 2 kompisar ellin och kenza som bor i frankrike och fatta om jag blev glad av att se dom!? vi kunde dock inte träffas förän i jul för då kommer dom till sverige igen och jag längtar redan! dom skulle till cypern om 2 timmar när jag prata med dom så dom sitter nog på planet nu , usch vad avensjuk jag är jag vill också pka utomlands och bli brun! aja, jag får ju iaf åka till tylösand om 2 veckor och det blir toppen, men jag har beslutångest D: 

jag lägger in lite bilder på vad jag köpte på stan idag i nästa inlägg :)


btw; hyrde tre filmer också 2 till mig,mamma och pappa och 1 till min lillasyster , och till oss 3 blev det snabba cash och wallander vittnet :D


peaceA

 



Av amanda - 29 juli 2010 23:06

              

Av amanda - 29 juli 2010 13:51

   

  

100 :-

       

40 :-  (haha har haft det vita linnet i min väska så den är skrynklig)


båda linnena är grymt snygga till jeans shorts (a)


peace A 

Av amanda - 29 juli 2010 13:38

förlåt att jag inte la in ngt inlägg igår men var i göteborg hela dagen!

kan berätta lite kort.

det var så varmt på liseberg och köerna var enorma så vi hann bara åka 6 karuseller på hela dagen!

jag och lolloh åkte hang hi,uppsvinget 2 ggr,uppskjutet,slänggungorna och lisebergsbanan för det var dom med kortast kö ;s

sen drog vi till stan och vi sprang in på monki för dom stängde om 10 min!

jag hitta massaaaaa men hann dock inte prova så mkt men det blev iaf 2 linne på rean (y) (bilder kommer i nästa inlägg)

sen drog vi till kompassen oh kolla lite där , lollo köpte en tröja till på monki :)


sen åkte vi till skövde igen , och sen drog vi till örlen och badade vid halv 1 typ oh det var sååååå jävla skönt i vattnet as varmt!

sen när vi skulle hem så slängde jag igen bagaseluckan (stav) på bilen rätt i lollohs hövve ;s skräll mig!

lolloh nanna en natt till hos mig och nu sitter vi här (a)

bilder från liseberg kmr men hade bara med mig mobilen oh den cpar så dt går inte ladda över bilder för tillfället men dt kommer jag lovar!


peace A



Av amanda - 29 juli 2010 13:37

håller på att göra om bloggen så den är inte fin just nu men jag jobbar på't !


peace A

Presentation


amanda wigholm, det är jag ;)
i bloggen skriver jag om min vardag bla musik & handboll men även annat!
mitt stora intresse är handboll,fota & framför allt musiken!
checka gärna min blogg flera gånger lr varför inte följa den? ;>
kommenterar du så komm

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards