musicbyamanda

Alla inlägg under juli 2010

Av amanda - 25 juli 2010 12:35

ni minns väl frågestunden!?

klicka här så kommer du direkt till frågestunden!

fråga på tills tangentbordet glöder ,


peace A

Av amanda - 25 juli 2010 10:37

tänkte berätta om gårdagen,

vaknade typ 11.45 oh sen drog mamma oh jag till elins esplanad för att köpa kläder till bröllopet till mamma, sen gick vi till elgiganten oh kolla på mobil men där fanns den inte så vi drog till media markt oh köpte en där jihuuuuuu (YY)

sen när vi kom hem fixa jag med mobilen oh annat skit :)


sen drog jag till emma oh frida oh vi flumma som fan xd

CLAS OHLSON & LA RAMI FY FAN TJEJER! (bara emma & frida som fattar)


flumbilder på frida

|

|

|

v

 

  


Av amanda - 24 juli 2010 23:23

dagens låt blir: Mellony ft Jester Project - Stor Stark

varför?: jo för jag älskar Mellony som ni vet oh man dansar oh sjunger med :D

Av amanda - 24 juli 2010 19:40

  

kolla vad jag fick för fint i namnsdagspresent idag!?

tack mami & papi ni är bäst :DDDDDDDDDDDD

peace A

Av amanda - 24 juli 2010 13:18

sorry att jag inte blogga igår kväll men vi hade gäster oh fy fan vad roligt vi hade.


först var jag,emma,frida oh olivia hos emma oh spelade spel m.m sen skulle olivia hem så jag ,emma oh frida gick på piknick. vi gick oh handla bullar,festis oh lite skit sen drog vi till kajsas kulle oh satte oss oh åt fikat :)

mysigt vare! (y)

sen skulle emma hen oh hon orkade inte gå så hennes pappa kom oh hämta henne så jag oh frida åkte med.

sen när vi kom hem hade vi gäster så jag oh frida tog med dom små till en dunge oh leta sniglar, oh vad vi skratta!

sen åt vi oh sen skulle frida hem D:

men jag,eve,hampus oh gustav gjorde hus till sniglarna hahahah.

gustav döpte en snigel till alövva oh det asg vi åt!

sen åkte dom hem vid 2 tiden oh då satte sig min familj oh kolla på bilder oh sen blev det natti vid 3 tiden :)

sjukt rolig dag :DDDDDDD


snart ska jag oh mamma åka oh kolla på kläder till bröllopet,

peace A

Av amanda - 23 juli 2010 14:17

  

pallar inte med min samsung  jet längre när den håller på oh cpar hela tiden!

vill ha denna heting ist! haha ;)

Av amanda - 22 juli 2010 21:31

  

kom nyss hem från bion, jag oh lolloh såg twilight eclipse oh snacka om att vi dregla :G

kolla på honom muuuuuuuuuuuuuuums! ♥

iaf över till fimen (a)

det var den bästa film jag någonsin har sett oh lätt bäst av alla twilight filmer!

den är verkligen se värd!

jaouw, ikväll ska lolloh nanna här igen fett nice ohyeeeeh!

peace A

Av amanda - 22 juli 2010 12:20

             

                           

fett kul hade vi (y)

den bilden som är typ röd är oredigerad precis som all andra bilder (a) 

btw; vi bjuder på alla bilder! ;)

peace A

Presentation


amanda wigholm, det är jag ;)
i bloggen skriver jag om min vardag bla musik & handboll men även annat!
mitt stora intresse är handboll,fota & framför allt musiken!
checka gärna min blogg flera gånger lr varför inte följa den? ;>
kommenterar du så komm

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards