musicbyamanda

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av amanda - 6 juli 2010 23:40

  

ANKEBOOOOOORG !!!! :@

hallby bollen var bäst, förutom ankeborg (vinslöv)

innan gruppmatchen mot vinslöv :

vi ser vinslöv oh går fram till dom

skövde - hej hur har det gått för er?

vinslöv-bra vi har vunnit alla matcher, ni då? (med skit rolig dialekt)

skövde-samma här

vinslöv-okej

sen börjar dom typ tjafsa med oss oh då kommer malin med världens bästa kommentar:

malin-jävla wannbe anna anka ni är (där kom vi på namnet ankeborg oh anna anka and the family xd)

vinslöv- vah? anna anka vem är det?

skövde - hahahahhahahahahaha

vinslöv-vi måste värma upp nu hejdå , juste det är bäst ni tar på er skydd för vi kommer krossa er!

vi blev såååå jävla taggade oh går ut oh kör en kanon match oh matchen slutar 9-2 till oss x)

skövde-oj, vilka var det som vann nu då? kolla måltavlan!

vinslövs anna anka- men vi är iaf snyggare än er!


sen drog vi till badet oh då satt vi oh åt glass när dom kommer i poolen nedanför oss oh malin vinkar oh säger alla som vinkar är bögar oh vinslöv vinkar tbx oh alla börjar asg!


sen mötte vi dom i finalen men vi var alldeles för nevösa oh går ut oh gör en skit match oh finalen slutar 6-5 till vinslöv :(

ajah, 2;a i cupen iaf (a)



Av amanda - 6 juli 2010 23:26

  

saknar dig så jävla mycket min lilla busrumpa!  

Av amanda - 6 juli 2010 23:14

  

en del har frågat mig om vad jag har för hårspray oh här kommer svaret .

jag använder New garnier fructis style bamboo flexihold hairspray oh det är verkligen toppen!

om man har plattat håret så håller sig verkligen håret platt hela dagen med detta hårspray, så 5/5 solklara stjärnor på denna!

Av amanda - 6 juli 2010 21:16

ja, jag vet att den är gammal men såååååååååå go!

Av amanda - 6 juli 2010 19:57

ni har väl inte glömt tävlingen!?

tävlingen avgörs på fredag & om jag inte får in fler bidrag så utser jag vinnaren på egen hand! KOM IGEN NU!

klicka här för att komma till tävlingen, <3

Av amanda - 6 juli 2010 19:44

sommarland idag var bäst!

haha, wille oh ragge tyckte vi skulle paddla sånna där maraboubåtar men jag oh lovis var osäkra, men det sluta med att vi åkte dom oh fy faaaaaaaaaaaan vad roligt det var! wille var ju kung på att paddla x)

vi åkte där säkert en timma minst oh jag oh ragge slog vad om massa skit haha vem tror ni vann? ;)

ajah, mohammed jobba idag så han snacka vi med,(:


tack för dagen , den var bäst! sällskapet gjorde dagen!



Presentation


amanda wigholm, det är jag ;)
i bloggen skriver jag om min vardag bla musik & handboll men även annat!
mitt stora intresse är handboll,fota & framför allt musiken!
checka gärna min blogg flera gånger lr varför inte följa den? ;>
kommenterar du så komm

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards