musicbyamanda

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av amanda - 5 juli 2010 16:49

kolla hela tiden oh kolla in hans miner xdddddd haha, lovis oh jag pissar på oss !

Av amanda - 5 juli 2010 14:52

hellu bloggen, idag har jag inte gjort så mycket.

vaknade upp med lovan (misstolka inte) oh vi satte oss oh skrev en egen text till låten "när man är fjortis" gahaha, barnförbjuden.se !

vi har nyss satt upp tältet som vi ska sova i inatt , och vi väntar på att klockan ska bli runt 4 för då drar pappi oh eve till sommarstugan yeah! oh dom kommer hem typ på torsdag , oh mamma jobbar (yyy)

senare idag runt 5 tiden ska vi träffa världens bästa killar, wille oh ragge :D

skiiiiiiiit kul skare bli, oh imrrn blire sommarland med ragge,wille oh lovan f1 nice   

bara så alla vet så är min oh ragges favorit karusell newton,speciellt när vi sitter i bak, haha viktig information i know ^^

|

|

v loveeeeeeeeee ;*

  

Presentation


amanda wigholm, det är jag ;)
i bloggen skriver jag om min vardag bla musik & handboll men även annat!
mitt stora intresse är handboll,fota & framför allt musiken!
checka gärna min blogg flera gånger lr varför inte följa den? ;>
kommenterar du så komm

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards