musicbyamanda

Alla inlägg under juni 2010

Av amanda - 30 juni 2010 19:22

skulle offra min ena arm för att få hennes röst!

Av amanda - 30 juni 2010 18:51

  

du är flickan från ovan, du är min egna ängel!

du gör mitt liv underbart, utan dig är jag inget.

du är värd mer än guld, jag älskar dig bästavän!

tillsammans klarar vi ALLT!

Av amanda - 30 juni 2010 18:45

omg, amanda älska dagen! (yyyyyyy)

AMANDA  SKARASOMMARLAND

jag älskar verkligen det stället, speciellt när man är där med roligt folk !

Av amanda - 29 juni 2010 00:17

  

shit, när vi skulle börja trean fick vi nya klasser och jag hade sån tur att komma

med just ni!

från början var vi 24 stycken i klassen och vi fick en ny kille till skolan och det var axel som kom från stockholm, jag minns vad alla var spända när vi skulle träffa

honom för första gången.
den första terminen var det mycket bråk mellan tejerna, men vi mogna!

i andra terminen kom nicole till klassen och alla minns vad det va hon sa första dagen.

yvonne- du kan väl skriva lite om dig själv nicole?

nicole- åhhhh, jag hatar att skriva!

haha, men vi älskar henne ändå!

oh klassfotbollen hur jävla dåliga var vi inte? ,haha men kul det hade vi iaf!

när det var dags för bästa fyran så var det nästan bara pingis på gympan oh jag kommer ihåg att jag verkligen hatade det!

i femman kom vi med i "vi i femman" och tävlade i radio men det gick inte alls bra...

men vad fan vem bryr sig vi fick goá bullar oh glass ;)

sen fick vi också en till i klassen oh det var alexander.r som alla tyckte måla sååååå bra och han kunde precis allt!

daftö med världens bästa klass glömmer jag ALDRIG!

den sista terminen har varit som allra bäst alla har kommit så nära varandra och vi har blivit som en stor familj på 26 ungar oh en mamma.

åh, vår mamma shit hon var absolut bäst!

hon bjöd på sig själv om hon gjorde fel, ja deklart hon har blivit arg men för det mesta var hon glad!


Frida Berggren- haha, sikken humor! lätt klassens roligaste tjej!

Victoria Blom- alltid lika rolig och skrattar för allt!

Axel Borg- supersnäll kille oh en sportig kille

Wilma Dahné- en tjej som jag kanske inte alltid har kommit överens med men hon är snäll och söt!

Elsa Ekström- ALLTID lika glad och gullig!

Sara Elovsson-min sista bordskamrat oh otroligt snäll!

Matilda Franzén- riktigt go tjej som alltid är lika snäll!

Frida Fundahn- min föredette allra bästa kompis genom alla år även fast vi bråkar ibland! men hon är snäll oh söt!

Vilhelm Jobrink- killen som alltid är brun!

Emil Kurdija- rolig som faaaaaan!

Marielle Lindeskär- klassen längsta oh snäll/söt !

Emma Lundh- shit, det finns tre ord för henne JAG ÄLSKAR HENNE!

Alexander Lundh- klassens längsta kille och klassens ända hockeykille

Oskar Lundqvist- HELT KLART KLASSENS ROLIGASTE!

Nicole Magnusson Bandick- snäll och den ända i klassen som hoppar på kryckor

Harley Mc Coo- en av mina närmaste killkompisar i klassen och riktigt snäll!

Filippa Nyman- klassens fnitterapa (A)

Erica Olofsson- klassens ända simerska (stav)

Sandra Persson- söt,snäll oh kramgo

Alexander Rydevall- skit duktigt på att måla och snäll

Elvira Sand- klassens häst tjej

Sara Svensson- klassens ända kvinnliga brottare

Gabriel Wallberg- klassens sportfåne

Malin Wassberg- snäll oh söt tjej som jag har gått med senn dagis

Amanda Wigholm- det avgör ni?

Samuel Öhrn- han som är rolig men inte är medveten om det

Yvonne Birath- VÄRLDENS BÄSTA LÄRARE!


tack för den här tiden med er, jag älskar er allihop!




Av amanda - 29 juni 2010 00:13

jag som trodde att sommaren 2010 skulle bli bäst, men jag hade visst fel.



Av amanda - 28 juni 2010 13:28

tjena bloggen, idag vakna jag assssssss sent -.^

klockan är nu närmare två och jag har inte käkat ett piss idag, haha ovanlingt noooooot!

senare idag blire stan med mami  och syrran, vi ska köpa massa saker dock inte till mig utan till min kära mormor som snart fyller år och vår gullinge som snart fyller 1 år (A)

ajah, ska ut och steeeeeka lite i solen nu bye


  <------rompaaaaaaaaaaa (a)

Av amanda - 27 juni 2010 19:42

     

almäl er nu!

tävlingen håller på till den 10 juli så pass på!

jo juste , det ska stå amandapusss@live.se 


Presentation


amanda wigholm, det är jag ;)
i bloggen skriver jag om min vardag bla musik & handboll men även annat!
mitt stora intresse är handboll,fota & framför allt musiken!
checka gärna min blogg flera gånger lr varför inte följa den? ;>
kommenterar du så komm

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards