musicbyamanda

Alla inlägg under juni 2010

Av amanda - 23 juni 2010 17:56

  

köp ALDRIG en samsung jet!

åhh, min touch slutar fungera hela tiden & ibland när man ska ta kort vibbrerar hela mobilen så det blir suddiga bilder   

och seg är den med!

ÅHHHHHHHHHHHHHHH    ska lämna in min bajsmobil!


Av amanda - 23 juni 2010 16:29

  

    

går till hampus ljungkvist!

för han är fan míg en avvärldens snällaste och bland dom jag litar på som allra mest!

han har hjälpt mig genom så jävla mycket, och dessutom är han jävligt social och får mig ALLTID på bra humör!

tack hampus bästa vän!


btw; hans humor är bääääääst!   


  

går till folk som ljuger,sviker och framför allt pratar skit!

nämner inga namn.

Av amanda - 23 juni 2010 15:37

ska snart dra ut & sola lite så jag blir BRUUUUUN!

idag har jag vart på Våmbs summer camp som jag har vart på hela veckan, skit kul!

D:

Av amanda - 22 juni 2010 22:14

  

shit, snart åker frida till gotland & simon drar väl till kungshamn.

vad fan ska jag nu göra? 

dom är lixom mina älsklingar & utan dom suger allt -.-'

 

Av amanda - 22 juni 2010 22:05

      

den som väntar på något gott väntar aldrig  alltid för länge!


Av amanda - 22 juni 2010 16:19

  

hitta en skön bild på mig & frida , haha.

 

Av amanda - 21 juni 2010 22:29

Sonen:- Mamma ! vad betyder fitta ??
Mamma:-Det betyder gäster
Sonen:-vad betyder kuk ?
Mamma:-Det betyder soffa
Sonen:-Mamma! vad betyder knulla??
Mamma:-Det betyder laga mat .

Senare på dagen fick de gäster.

Sonen sa till gästerna :- välkomna mina fittor sätt er på kuken så länge..,Mamma är i köket och knullar.

 

SÅ JÄVLA BRA   

Presentation


amanda wigholm, det är jag ;)
i bloggen skriver jag om min vardag bla musik & handboll men även annat!
mitt stora intresse är handboll,fota & framför allt musiken!
checka gärna min blogg flera gånger lr varför inte följa den? ;>
kommenterar du så komm

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards